خرید بک لینک
لوح تقدیر | تقدیرنامه
درگاه بیت کوین
برج خنک کننده
دانلود آهنگ های قدیمی
جعبه جیر لوح
بازی های آنلاین
دانلود اهنگ
گاوصندوق
درب خزانه
رزرو آنلاین هتل خارجی
خرید سکه ساکر استارز
دانلود رمان جدید
رزرو آنلاین هتل خارجی
متن اهنگ جدید
انشا ، تحقیق ، مقاله
ترازو محک
محلول دکتر نوروزیان
عینک افتابی اصل
بتن سخت
لوله استیل
فایل دانشجویی

فایل دانشجویی

فایل دانشجویی

بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بررضایت زناشویی،تاب آوری وخود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره


بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بررضایت زناشویی،تاب آوری وخود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدر (M A) گرایش رواشناسی عمومی

دانلود بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بررضایت زناشویی،تاب آوری وخود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره

اثربخشی آموزش مهارت های زندگی
رضایت زناشویی
تاب آوری
خود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 384 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107

اطلاعات تحقیق:

در 107 صفحه ورد قابل ویرایش

دارای 5 فصل  :

کلیات پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

روش شناسی تحقیق

تجزیه و تحلیل اطلاعات

بحث و تفسیر یافته ها

منابع درون متنی : دارد

منابع پایانی داخلی و خارجی : دارد

ضمیمه :

پرسشنامه رضایت زناشویی
پرسشنامه خودپنداره

فهرست مطالب : ندارد

بصورت کامل اصولی با رعایت تمام اصول

بخشهایی از متن:

چکیده

پژوهش حاضر، با هدف تعیین میزان تأثیر آموزش مهارت های زندگی بررضایت زناشویی،تاب آوری وخود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره گرفته است. مطالعه به روش شبه تجربی انجام شد. جامعه آماری پژوهش، شامل تمامی مراجعه کننده به مرکز مشاوره بودند. به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده، تعداد60 نفر به شیوه دردسترس عنوان نمونه انتخاب شدند(30آزمایش و 30کنترل). برای گردآوری داده ها از 3 پرسشنامه استاندارد مقیاس رضایت زناشویی، پرسشنامه تاب آوری و پرسشنامه خودپنداره استفاده شد. داده ها با استفاده از آزمون تحلیل آزمون کوواریانس مورد تحلیل قرار گرفت. یافته ‌ها نشان داد بین گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون، تفاوت معنی دار یافت شد(p=0.001). همچنین بین گروه ها از لحاظ خرده مقیاس‌های رضایت زناشویی، تاب آوری و خودپنداره تفاوت معنی دار یافت شد(p<0/05). به نظر می رسد استفاده از آموزش مهارت های زندگی، به خوبی توانسته است رضایت زناشویی، تاب آوری و خودپنداره آموزش دیدگان را ارتقاء دهد.

واژگان كلیدی: رضایت زناشویی، تاب آوری و خودپنداره

...

1-1-مقدمه:

 ازدواج پیوندی اجتماعی است كه پایه و اساس ارتباط انسانی را تشكیل می­دهد. به­واسطه ازدواج مرد و زن از طریق نیروی ناشی از غرایز و محبت و عشق به هم جذب می­شوند، به­طور آزادانه و كامل متعهد یكدیگر شده تا واحد پویایی را به­عنوان خانواده ایجاد نمایند (احمدی، 1384). آنچه در ازدواج مهم می­باشد، سازگاری زناشویی و رضایت از ازدواج است (ثنایی، 1379). سازگاری زناشویی فرآیندی است كه درطول زندگی زن و شوهر بوجود می­آید؛ زیرا لازمه آن انطباق سلیقه­ها، شناخت صفات شخصیتی و ایجاد الگوهای مراوده­ای است (احمدی، 1384).  سازه مهارت­های زندگی عبارت است از: مجموعه­ای از توانایی­ها كه زمینه سازگاری و رفتار مثبت و مفید را فراهم می­آورد(طارمیان، 1378). تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه­های زندگی، باعث شده است بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی، فاقد توانایی­های لازم و اساسی شوند و در مواجهه با مسائل و مشكلات زندگی روزمره آسیب­پذیر گردند. مهارت­های زندگی منجر به ارتقای توانایی­های روحی– اجتماعی می­گردد و در نتیجه سلامت روانی– جسمانی و اجتماعی را تامین می­كند. ...

...

 

دانلود بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بررضایت زناشویی،تاب آوری وخود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بررضایت زناشویی،تاب آوری وخود پنداره مراجعین به مرکز مشاوره ,

+ نوشته شده در شنبه 27 آبان 1396ساعت 10:22 توسط مهندس جعفری |

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی


مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی

مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 128 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

گردشگری الکترونیک [1]

گردشگری الکترونیک را می توان مؤلفه ای اساسی و از انواع گردشگری همگام با تکنولوژی اطلاعات به شمار آورد که حداکثر دو دهه از ظهور آن نمی گذرد. (بمانیان و همکاران؛1387: 73) گردشگری الکترونیک به معنای کاربرد کسب و کار الکترونیکی در مسافرت و گردشگری و به مفهوم دیجیتالی شدن همه فرایندها و زنجیره ی ارزش در گردشگری (مسافرت، مهمان پذیری و فروش غذا و مانند آن ) است. (کاظمی و همکاران؛ 1384 : 68 ) از بعد عملی گردشگری الکترونیکی عبارت از فن تلفیق روش های کسب و کارهای الکترونیکی و فناوری اطلاعات در شیوه ها و ابزارهای تدارک، ارائه و پشتیبانی خدمات گردشگری برای ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران با  کیفیتی  بالاتر  و هزینه ای کمتر است.  در واقع گردشگری الکترونیک، ارائه ی الکترونیکی تمامی خدماتی است که در گذشته گردشگران به صورت سنتی از آنها استفاده می کردند. گردشگری الکترونیک، همچنین به مجموعه ای از پایگاه های اینترنتی )دولتی و خصوصی(  و استانداردها و پروتکل های خاص اطلاق می شود که با تولید و بازنشر اطلاعات در فرمت های مختلف از قبیل متن، تصویر، کاتالوگ و بروشور، تیزرهای تبلیغاتی و حتی خدماتی از قبیل رزرو هتل و خرید الکترونیکی معنا می یابد.

یک گردشگر هنگامی که به یک سایت گردشگری الکترونیک وارد می شود، تنها از طریق همان سایت و با برخورد با یک استاندارد خاص مورد استفاده در سایت کار کرده اما تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کند. به این معنا گردشگر نیازی ندارد که هر یک از سرویس های مورد نظر خود را از طریق یک سایت مجزا به واسطه ی کاربری جدید مرتفع کند، بلکه تمامی سرویس های مورد نیاز را از طریق یک سایت مشترک و به واسطه ی کاربری یکسان دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را ساده تر به دست می آورد. به واسطه ی این فناوری، گردشگر با مراجعه به یک سایت معتبر گردشگری الکترونیک همه سرویس های مورد نیاز برای سفر خویش را دریافت کرده و با کیفیت،سرعت و قیمت مناسب به خواسته های خود دست می یابد. سرویس هایی که در گردشگری الکترونیک مرسوم هستند عبارتند از :

-        اطلاع رسانی شفاف، دقیق و معتبر

-        انجام کلیه ی تشریفات اخذ ویزا

-        رزرو هتل ها و مراکز تفریحی  سیاحتی

-        رزرو و اجاره ی وسایل نقلیه

-        اخذ بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار و مانند آن

-        خرید برنامه های سفر و تورهای مختلف

اجزای گردشگری الکترونیکی درجات مختلفی دارد که می تواند از ساده ترین کارها مانند دریافت کاتالوگ یک منطقه ی توریستی و یا خرید الکترونیکی بلیت شروع شود و تا سفری در دنیای مجازی ادامه یابد. به تقریب تمام کارهایی که برای یک سفر نیاز است را می توان به صورت الکترونیکی انجام داد، مانند گرفتن ویزا از یک سفارتخانه ی خارجی که به آن رویداد الکترونیکی می گویند. ویزای الکترونیکی یکی از سرویس های بسیار مشهور در زمینه گردشگری الکترونیکی است و کشورهایی که خدمات ویزا را به صورت الکترونیکی ارائه می کنند، آن را یکی از شاخص های پیشرفت خود در زمینه فناوری اطلاعات و دولت الکترونیکی می دانند. در این میان عرضه کنندگان محصول گردشگری تحت تأثیر تقاضای گردشگری با گرایش به استفاده از فناوری های جدید به عرضه ی محصول گردشگری می پردازند  .)حسنی ؛ 1388 : 100 )

[1] E-Tourism – Electronic Tourism

[2] Law & Cheung

[3] Chang & Wong

[4] Musante , Bojanic & Zhang   

[5] Maswera ,  Edwards & Dawson

دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه گردشگری الکترونیکی ,

+ نوشته شده در چهارشنبه 24 آبان 1396ساعت 12:10 توسط مهندس جعفری |

پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین


پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین در حجم 69 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با قابلیت ویرایش ویژه ارائه کلاسی درسهای مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی و اصول مدیریت رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد

دانلود پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین

دانلود پاورپوینت سازماندهی  و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین 
مبنای سازماندهی
ساختار ترکیبی
سازمان های ماتریسی یا خزانه ای
مزایا و معایب سازمان ماتریسی یا خزانه ای
سازمان با گروه های متداخل یا سازمان گروهی
سازمان با واحد مستقل
سازمان با ساختار آزاد
ویژگی سازمان ادهوکراسی
الگوی پنج بخشی
ساختار های سازمانی جدید
سازمان مجازی 
خصوصیات سا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 599 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

عنوان: پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 69 اسلاید

دسته: مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی ( ویژه ارائه کلاسی درس مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت- تئوریهای مدیریت پیشرفته )

این فایل  شامل پاورپوینتی با عنوان " سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین "بوده و در 69 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی - اصول مدیریت  و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

مبنای سازماندهی

سازمان بر مبنای وظیفه (هدف)

مزایا و محدودیت های سازمان بر مبنای وظیفه (هدف)

سازمان بر مبنای نوع تولید یا عملیات

مزایا و محدودیت های سازمان بر مبنای نوع تولید

سازمان بر مبنای منطقه عملیات

مزایا و محدودیت های سازمان بر مبنای منطقه عملیات

سازمان بر مبنای ارباب رجوع یا مشتری

مزایا و محدودیت های سازمان بر مبنای ارباب رجوع

ساختار ترکیبی

سازمان بر مبنای پروژه

سازمان های ماتریسی یا خزانه ای

مزایا و معایب سازمان ماتریسی یا خزانه ای

سازمان با گروه های متداخل یا سازمان گروهی

مزایا و معایب سازمان با گروه های متداخل یا سازمان گروهی

سازمان با واحد مستقل

سازمان با ساختار آزاد

ویژگی سازمان ادهوکراسی

الگوی پنج بخشی

شمای کلی دیدگاه مینتزبرگ                

بدنه اصلی عملیاتی

بخش عالی سازمان

بخش میانی

بخش ستادی فنی

بخش ستاد پشتیبانی

ساختار های سازمانی جدید

سازمان مجازی

  خصوصیات سازمانهای مجازی

مزایای سازمانهای مجازی

معایب سازمانهای مجازی

  سازمانهای پارندی (MODULAR ORGANIZATION)

سازمانهای بدون مرز (BARRIER FREE)

سازمان شبكه ای (NETWORK ORGANIZATION)

طبقه  بندی دیگر ساختار سازمانی

ساختار مكانیكی

ساختارهای ارگانیكی

آشنایی با نظام «پنج اس»

ساماندهی (سازماندهی ، تفكیك و تعمیر) ( Seiri )

نظم و ترتیب (Seiton )

پاكیزه سازی ( Seiso )

استانداردسازی ( Sekitsu )

انضباط ( Shitsuke )

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین



like
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پاورپوینت سازماندهی و انواع ساختار سازمانی سنتی و نوین ,

+ نوشته شده در دوشنبه 22 آبان 1396ساعت 21:02 توسط مهندس جعفری |

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز


پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

دانلود پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 115 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

چکیده

تخریب پیشرونده یک پدیده غیرخطی است که از آسیب دیدگی قسمتی اسازشروع شده وبه کل سازه و تخریب کلی آن ختم می شود . لذا بررسی این پدیده دسازه های بلند مرتبه وبااهمیت ضمن ایمن کردن آن باعث اطمینان اطراحی سازه نیخواهدشد. در این مطالعه به بررسی تخریب پیشرونده در قاب مهار بندی شده هم محورمنظم ونامنظم در ارتفاع پرداختشده است . تخریب پیشرونده معمولا دسازه به دلیل از بین رفتن یکی ازعضو های اصلی دسازه که معمولاستون مورد نظر می باشدصورت می گیرد. باحذف ناگهانی یکستون در سازه ،در گره ای که ستون اسازحذف شده است ، تغییر مکانی که ماهیت لرزه ای دارد به وجود می آید . این تغییر مکان به وجود آمده وهمین طور باز توزیع نیرو، ناشی احذف ستون بر روی دیگر المان ها در تحلیل دینامیکی مورد نظر است . بررسی می شود که ستون های کناری ستون حذف شده توانایی تحمل بارِ توزیع شده رادارند یاپس از توزیع بار بر روی ستون ها بر اث کمانش وگسیختگی از بین می روند. برای این منظوشش مدل که شامل سه مدل قاب نامنظم بادبندی شده وسه مدل قاب منظم بادبندی شده د ۵و۱۰و۵طبقه ، مدل شده وسپس مطالعات موردی روی ستون های حذف شده صورت می گیرد . در این حالت تغییر مکان های دینامیکی بدست آمده وتوزیع بار وبررسی پتانسیل تخریب پیشرونده بر روی سازه مورد بررسی قرار می گیرد. 

روند انجام آنالیز استاتیکی ودینامیکی غیخطی دسازه با استفاده از نرم افزار SAP2000 بیان می گردد.  مبنای بارگذاری وتحلیل سازه باتوجه به آیین نامه UFC2009 می باشد. نتایج بدست آمده از آنالیز نشان می دهدکه در آنالیز دینامیکی پتانسیل تخریب پیشرونده ،در قاب های نامنظم در ارتفاع برای حذف یکستون ، پایین ارزیابی می شود. توزیع بار بعد احذف ستون در همه ستون هصورت می گیرد ومختص به ستون های کناری ستون حذف شده وستونی خاص نمی باشد. درقاب منظم توزیع بار بعد احذف ستون فقط مختص به ستون - های بادبندی شده می باشد. تغییر مکان جانبی در قاب های نامنظم به علت حذف ستون وبعد احذف آن ، در مقایسه با قاب های منظم بسیار کم است . باتوجه به بررسی قاب ها در آنالیز استاتیکی غیرخطی ملاحظ می شود که ضریب افزایش بار ۲ درحالت استاتیکی غیخطی ضریب بسیار بزرگ ومحافظه کارانه می باشد.

آیین نامه UFC پیشنهاداتی برای حذف ستون در پلان و ارتفاع بیان کرده است ا در این پایان نامه برای پیش بینی حذف ستون در هنگام زلزله از آنالیز  PUSH OVERاستفادشده است . 

مقدمه

باپیشرفت دانش طراحی ساختمان ،آیین نامه ها و استاندارده های مختلف به جهت طراحی و ایمن سازی ساختمان ها دائما درحال تغییر می باشند.پارامتر های مختلفی برای طراحی ساختمان و البته بر حسب اهمیت ساختمان مطرح می گردد. باپیشرفت آیین نامه های زلزله متمرکز بر روی بار گذاری جانبی می باشندو به بار گذاری ثقلی توجه زیادی نمی شود.اما بعد ازحوادثی از قبیل تخریب شدن مرکز تجارت جهانی در نیویرک وساختمان RONAN POINTدرلندن ودیگرساختمان هکه بر اثر ازبین رفتن یک یچندستون تمامی ساختمان ، دچار تخریب وفرو پاشی شد،آیین نامه ها این مطلب را مورد بررسی قرار دادند. یکی از مسائلی که با عث ایمن سازی و اطمینان ازطراحی سازه می شود بررسی مسیر بار درسازه است .این مسئل برای جلوگیری از تخریب پیشرونده درساختمان ها مطرح می شود. روش های زیادی برای جلوگیری از تخریب پیشرونده درسازه وجود دارد اما روش APMیکی ازبهترین روش ها برای بررسی مسیر بار درسازه و اطمینان از ایمنی سازه می باشد.در این روش انواع تحلیل های استاتیکی خطی وغیرخطی ودینامیکی غیرخطی مورد بررسی قرار می گیرد. آیین نامه هایی که به طور تخصصی در مورد تخریب پیشرونده مطرح می شوند ،دو آیین نامه ٠٣-٠٢٣-٤ UFCو GSA2003می باشد. 

تخریب پیشرونده

تخریب پیشرونده عبارت است ازحذف یک یاچند عضو اصلی سازه ای به دلیل بار هایی از  قبیل ضربه ، تصادف ، انفجار،زلزله وغیره  که به واسطه حذف این جزء یا اجزاء،ساختمان دچار تخریب  پی در پی درطول زمان وسبب تخریب کلی سازه خواهدشد و یابه عبارتی انتشار گسیختگی محلی اولیه از المانی به المان دیگر وتخریب کل یایک قسمت بزرگی ازساختمانمی باشد.

کاربرد تخریب پیشرونده

تخریب پیشرونده داری کاربرد های زیر می باشد:

۱-تحلیل بار انفجار درساختمان .

۲-تحلیل آتش سوزی درساختمان حذف عناصری که امکان از بین رفتن آنها دسازه زیاد است .

۳-تحلیل ضربه در اثر برخورد وسایل وماشین آلات باستون های کناری ساختمان .

۴-تحلیل ساختمان درزلزله های شدید.

۵-تحلیل ساختمان های مهم وحیاتی در اداره کشور.

۶-تحلیل تخریب ستون ها درساختمان در اثر برخورد دوساختمان (pounding)

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                     شماره صفحه 

چکیده .............................................................................................. ..................... ۱

مقدمه  .....................................................................................................................................۲

فصل اول : مقدمه ومبانی .................................................................................۳  

۱- ۱ مقدمه .....................................................................................................۴

۱-۲ مبانی .......................................................................................................۶

۳۱مروری برساختمان های آسیب دیده در اثر تخریب پیشرونده .....................................۷

۳۱-۱ساختمان Ronan point .............................................................................۷

۳۱-۲ساختمان A. P. MURRAH .......................................................................۸

۳۱-۳ساختمان BANKERS TRUST ..................................................................۸

 فصل دوم : قاب های منظم ونامنظم درطراحی مقاوم در برابر زلزله .................................. ۱۰

۲- ۱ساختمان های طراحی شده در مقابل زلزله .............................................................................................  ۱۱

۲-۲ مشخصات  هندسی اولیه قاب برای قاب های منظم ونامنظم .......................................................... ۱۲

۳۲ بارگذاری ومحاسبات بارگذاری جانبی مربوط به قاب ........................................................................۱۷

۴۲ فرضیات مربوط به طراحی اولیه قاب ........................................................................................................ ۱۹

۵۲ ابعاد ومقاطع اولیه برای طراحی مقابل زلزله ......................................................................................... ۲۰

 فصل سوم :ضوابط طراحی در مقابل تخریب پیشرونده ............................................۲۵

۳- ۱-سطوح حفاظتی وطراحی بر اساس ٢٠٠٩ UFC ............................................................................۲۶

۳- ۱-۱-سطوح محافظت اسازه بر اساس UFC2005 ............................................................................۲۷

۳- ۱-۲-سطوح محافظت اسازه بر اساس ٢٠٠٩ UFC .............................................................................. ۲۹

۳-۲-انواع روش های طراحی در مقابل تخریب پیشرونده بر اساس ٢٠٠٥ UFC ........................................... ۲۹

۳-۲-۱-روش TF (tie force )...................................................................................................................... ۳۰

۳-۲-۱-۱-گره های داخلی ................................................................................................................................. ۳۲

۳-۲-۲- گره های پیرامونی ............................................................................................................................... ۳۲

۳-۲-۱-۳-گره های قائم ...................................................................................................................................... ۳۲

۳-۲-۲-روش APM ...................................................................................................................................................................۳۳

۳۳-انواع روش های طراحی در مقابل تخریب پیشرونده بر اساس ٢٠٠٩ UFC .....................................۳۳

۳۳-۱-روش ( tie force) ..............................................................................................................................۳۳ 

۳۳-۱-۱-کلاف های طولی وعرضی .............................................................................................................۳۴

۳۳-۱-۲کلاف پیرامونی ...............................................................................................................................۳۴

۳۳-۱-۳-کلاف قائم  .......................................................................................................................................۳۴

۳۳-۲-روش مقاومت محلی یا enhance local resistant( ELR)  ......................................................۳۴

۴۳-نیاز مندیهای طراحی ..............................................................................................................................۳۴

۴۳-۱-دلایل پذیرش ٤١ ASCEدر تخریب پیشرونده .............................................................................۳۹

۴۳-۲-اختلاف دو استاندارد ٤١ ASCEو UFC .......................................................................................۳۶

۵۳-ترکیب بارهای تحلیل های استاتیکی ودینامیکی در تخریب پیشرونده ...................................۳۶

۶۳-انواع تحلیل ها برای ارزیابی تخریب پیشرونده ................................................................................۳۹

۶۳-۱-تحلیل استاتیکی خطی .......................................................................................................................۳۹

۶۳-۲ - تحلیل استاتیکی غیرخطی ............................................................................................................۳۹

۶۳-۳-تحلیل غیرخطی دینامیکی ................................................................................................................. ۴۱

۶۳-۴-شکل گیری ونحوه مدل سازی مفاصل آن در آیین نامه UFC ................................................... ۴۲

۷۳-طراحی ساختمان برای تخریب پیشرونده ...........................................................................۴۳

۷۳-۱محدودخسارت دساختمان برای حذف ستون .........................................................................۴۴

۷۳-۱-۱-محدودخسارت برای حذف ستون خارجی یادیوارحمال ..................................................۴۴

 ۳-۷-۲۱-محدوده خسارت برای حذف ستون داخلی یا دیواحمال .................................................۴۴

۸۳-مقایسه دو استاندارد  GSAوUFC درآنالیز تخریب پیشرونده ............................................۴۵

 فصل چهارم : بررسی تخریب پیشرونده  .............................................................................۴۶

۴- ۱- مدل سازی وفرضیات غیرخطی  .......................................................................................................۴۷

۴-۲- منحنی ظرفیت  ......................................................................................................................................... ۴۹

۳۴- محدودیت های مدل  .............................................................................................................................۵۴

۴۴-حذف المان ..............................................................................................................................................۵۴

۵۴- تحلیل استاتیکی غیرخطی  .................................................................................................................۵۸

۶۴- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب منظم ..........................................................................۵۹

۶۴-۱- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب طبقه منظم باتوجه به حذف ستون وبادبند .............. ......................... ۵۹ 

۶۴-۲-  بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۰طبقه منظم باتوجه به حذف ستون ...................................................  ۶۱

 ۴-۶-۳- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۱۵طبقه منظم باتوجه به حذف ستون  ..............................................۶۴

۷۴- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب نامنظم ......................................................................................۶۵

۷۴-۱- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب طبقه نامنظم باتوجه به حذف ستون وبادبند ..................................۶۵

۷۴-۲- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۱۰طبقه نامنظم باتوجه به حذف ستون ........................ .......................۶۸

۷۴-۳- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۱۵طبقه نامنظم باتوجه به حذف ستون ....................... ......................... ۷۰

۸۴-  نمودار های نیرو-تغییر مکان (pushdown)  ازتحلیل استاتیکی غیرخطی ...................۷۳

۴-۹- ارائه نمودار های تغییر مکان قائم در محل گره حذف ستون .......................................................۷۶

۴- ۱۰- تحلیل دینامیکی غیرخطی ..............................................................................................................۷۸

۴- ۱۰- ۱- بررسی پاسخ سازه به نیروی دینامیکی .......................................................................................۷۸

۴- ۱۰-۲- نیروی یکنواخت ...............................................................................................................................۷۸

۴- ۳۱۰- نیروی شیبدار..................................................................................................................................... ۷۹

۴- ۴۱۰- نیروی شیبدار –پله ای .................................................................................................................... ۸۰

۴- ۵۱۰- روند اجرای تحلیل دینامیکی غیرخطی ...................................................................................... ۸۲

۴- ۱۱- بررسی قاب های منظم با استفاده از تحلیل دینامیکی غیرخطی .............................................. ۸۲

۴- ۱۱- ۱- قاب منظم ۵طبقه ............................................................................................................................ ۸۲

۴- ۱۱-۲- قاب ۱۰طبقه منظم .......................................................................................................................۸۴

۴- ۳۱۱- قاب ۱۵طبقه منظم .......................................................................................................................۸۵

۴-۱۲- بررسی قاب ها نامنظم با استفاده از تحلیل دینامیکی غیرخطی .............................................۸۶

۴-۱۲- ۱- قاب ۵طبقه ....................................................................................................................................۸۶

۴-۱۲-۲-قاب ۱۰طبقه ...................................................................................................................................۸۸

۴-۳۱۲-قاب ۱۵طبقه ..................................................................................................................................... ۹۱

۱۳۴- ارائه نمودار برای تغییر مکان قائم ...................................................................................................... ۹۲

۱۴۴- بررسی توزیع بارایجادشده در قاب ها و المان های مهم در توزیع بار  ...................................۹۴

۱۵۴- نمودار های تغییر مکان جانبی قاب ها به واسطه حذف ستون .................................................... ۱۰۱ 

۵- فصل پنجم : نتیجه گیری وارائه پیشنهادات ................................................................۱۰۳

 

۵- ۱- نتیجه گیری .............................................................................................................................................۱۰۴

۵-۲- پیشنهادات ................................................................................................................................................۱۰۵

مراجع ......................................................................................................................................۱۰۶

چکیده انگلیسی .....................................................................................................................۱۰۸

توجه : فایل فاقد تصاویر و برخی نمودارها میباشد

دانلود پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز ,

+ نوشته شده در دوشنبه 22 آبان 1396ساعت 10:12 توسط مهندس جعفری |

بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور


بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور

بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور

دانلود بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور

بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور
دسته بندی علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 220 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 117

بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور

فرمت ورد  117 صفحه

 

چکیده

     یکی از اساسی­ترین نهادهای هر جامعه که در واقع نقش تعیین کننده در توسعه جامعه دارد، آموزش و پرورش است. امروزه در مدیریت معاصر، مفهوم کیفیت زندگی کاری معلمان به موضوع اجتماعی عمده‌ای در سراسر دنیا مبدل شده است. یكی از معضلات اصلی آموزش و پرورش شهر شاوور این است كه شدت تنگناهای اجتماعی و سازمانی، کیفیت ادراکات معلمان این منطقه را نسبت به شرایط شغلی و حرفه­ای خویش را تضعیف نموده و به کاهش کیفیت عملکرد آنها منجر شده است. لذا ارتقای برنامه کیفیت زندگی­کاری معلمان شامل هرگونه بهبود در فرهنگ مطالعاتی آنها، باعث رشد و تعالی عملكرد معلمان در این منطقه می‌شود. بر این اساس هدف این تحقیق شناسایی رابطه بین كیفیت زندگی‌كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهر شاوور است. در این پژوهش با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی‌ساده، پرسشنامه در بین 164 نفر از دبیران مقطع راهنمایی تکمیل گردید. طبق نتایج، متغیر كیفیت زندگی كاری معلمان بر روی متغیر عملكرد آموزشی معلمان با 95 درصد اطمینان اثر مثبت و معنی‌دار دارا می‌باشد. دیگر نتایج نشان می‌دهد در بین معلمان با سابقه كار زیر 5 سال، 5 تا10 سال، 10تا 15 سال و بالای 15 سال از نظر كیفیت زندگی‌كاری، فرهنگ مطالعاتی و عملكرد آموزشی آنان تفاوت معنی‌داری وجود ندارد. بین كیفیت زندگی‌كاری و عملكرد آموزشی معلمان در سطح پنج درصد رابطه مثبت و معنی‌دار وجود دارد. همچنین، بین فرهنگ مطالعاتی و عملكرد آموزشی معلمان رابطه معنی‌دار وجود ندارد. در نهایت، بر اساس نتایج بدست آمده، پیشنهاد می‌گردد كه نیازهای كلیدی دبیران این منطقه شناسایی گردد و در جهت ارتقای كیفیت زندگی كاری آنان برنامه‌ریزی استراتژیك به عمل آید.

 

واژه های کلیدی: كیفیت‌زندگی كاری، فرهنگ مطالعاتی، عملكردآموزشی، دبیران راهنمایی، شاوور

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                  صفحه

 

فصل اول: مقدمه   ........................................................................................................    1

1-1- مقدمه   ...............................................................................................................    2

1-2-بیان مسأله..............................................................................................................    3

1-3- ضرورت و اهمیت موضوع   ................................................................................    6

1-4- اهداف   ..............................................................................................................   7

1-4-1- هدف کلی   ....................................................................................................  7

1-4-1-2- اهداف خرد   .............................................................................................    7

1-5-1- سؤال اصلی تحقیق   .......................................................................................  7

1-5-2- سؤالات جانبی تحقیق   ...................................................................................    7

1-6- تعاریف مفهومی پژوهش   ...................................................................................    8

فصل دوم: مروری برپیشینه نگاشته ها   .................................................................    13  

 

2-1-مقدمه...................................................................................................................    14

2-2- نظریه‌هایی پیرامون كیفیت زندگی كاری   ............................................................    14

2-2-1- مفهوم و تعاریف کیفیت زندگی کاری..............................................................    14

2-3- تاریخچه کیفیت زندگی کاری..............................................................................    17

2-4- رویکردهای کیفیت زندگی کاری.........................................................................    18

2-5- اهداف کیفیت زندگی­کاری..................................................................................    26

2-6- نسل­های سه­گانه برنامه­های کیفیت زندگی­کاری....................................................    26

2-7- تعابیر نوین کیفیت زندگی کاری...........................................................................    28

2-7-1- مدیریت کیفیت فراگیر.....................................................................................    28

2-7-1-1- توانمند­سازی کارکنان.................................................................................    28

2-7-1-2- مهندسی مجدد ( باز مهندسی) سازمان........................................................    30

2-8- شاخص­های کیفیت زندگی کاری.........................................................................    30

2-9- مؤلفه­های کیفیت زندگی کاری والتون..................................................................    32

2-9-1- پرداخت منصفانه و کافی.................................................................................    32

2-9-2- مقاصد و اهمیت نظام پرداخت.........................................................................    32

2-9-3- محیط کار ایمن و بهداشتی..............................................................................    33

2-9-4- تأمین فرصت رشد و امنیت مداوم...................................................................    34

2-9-5- وابستگی اجتماعی زندگی کاری......................................................................    34

2-9-6- فضای کلی زندگی..........................................................................................    35

2-9-7- یکپارچگی و انسجام اجتماعی در سازمان........................................................    35

2-9-8- قانون گرایی در سازمان...................................................................................    36

2-9-9- توسعه قابلیت­های انسانی.................................................................................    36

2-10- راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری................................................................    36

2-11- ارزیابی عملکرد................................................................................................    40

2-11-1- تعاریف عملکرد............................................................................................    41

2-11-2- مفهوم بررسی عملكرد...................................................................................    45

2-11-3- متغیر­های حایز اهمیت برای عملكرد از دیدگاه اوماسكاران.............................    45

2-11-4- معیارهای عملكرد......................................................................................... 46

2-11-5- انواع عملكرد................................................................................................    46

2-11-6- شاخص­های عملكرد.....................................................................................    46

2-11-7- فواید بررسی عملكرد كاركنان......................................................................    47

2-11-8- سه كار مدیریت عملكرد...............................................................................    47

2-11-9- مهم­ترین نكات در رابطه با عملكرد...............................................................    48

2-12- ارزشیابی عملكرد كاركنان.................................................................................    48

2-12-1- تعریف ارزشیابی عملكرد..............................................................................    51

2-12-2- اهداف استفاده از ارزشیابی عملكرد..............................................................    51

2-12-3- مدل ارزشیابی عملكرد..................................................................................    52

2-12-4- معیار­های ارزشیابی عملكرد...........................................................................    56

2-12-5- نكات اثر­بخش در ارزیابی عملكرد................................................................    56

2-12-6- دلایل مخالفت برخی سازمان­ها با ارزیابی عملكرد..........................................    57

2-12-7- معیار­های ارزیابی عملكرد.............................................................................    58

2-12-8- نظریه­های ارزیابی عملكرد.............................................................................    59

2-12-9- چرا نیازمند ارزشیابی عملكرد هستیم؟

.....................................................................................................................................    62

2-12-10- شرایط اجرای طرح ارزیابی و مدیریت عملكرد...........................................    63

2-12-11- روش­های متداول ارزیابی عملكرد..............................................................    63

2-13- مبانی نظری در مورد فرهنگ مطالعاتی................................................................    69

2-13-1- عوامل مؤثربرمطالعه وکتابخوانی....................................................................    72

2-13-2- موانع موجود بر سر راه مطالعه و کتابخوانی...................................................    77

2-13-3- راه­های گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش معلمان...........................................    80

2-14- پیشینه موضوع...................................................................................................    82

2-14-1- پیشینه تحقیقات خارجی................................................................................    82

2-14-2- پیشینه تحقیقات داخلی..................................................................................    89

2-15- جمع بندی.......................................................................................................    104

 

فصل سوم: مواد و روش   ......................................................................................    106

 

3-1- مقدمه   ............................................................................................................    107

3-2- روش تحقیق   ...................................................................................................    107

3-3- متغیرهای تحقیق   ..............................................................................................    109

3-3-1- متغیر مستقل ................................................................................................    109

3-3-2- متغیرهای وابسته   .........................................................................................    109

3-4-جامعه‌آماری   ....................................................................................................    110

3-5-نمونه‌گیری...........................................................................................................    110

3-5-1- روش نمونه­گیری...........................................................................................    111

3- 5- 2- حجم نمونه

...................................................................................................................................    111  

3-6- ابزاراندازه­گیری ................................................................................................    112

3-6-1- پرسشنامه کیفیت زندگی کاری.......................................................................    113

3-6-2- پرسشنامه فرهنگ مطالعاتی.............................................................................    113

3-6-3-پرسشنامه ارزیابی عملکرد...............................................................................    114

3-6-4- روائی ابزار اندازه‌گیری تحقیق   ....................................................................    115

3-7- قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری تحقیق ..............................................................    115

3-8- روش تجزیه وتحلیل داده­ها................................................................................    116

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش   ...........................................................................    117

 

4-1- مقدمه   ............................................................................................................    118

4-2- یافته توصیفی   ..................................................................................................    118

4-2- 1- توصیف متغیرهای فردی پاسخگویان   ..........................................................    118

4-3- یافته‌های مربوط به سؤالات تحقیق ....................................................................    123

4-3-1- یافته‌های مربوط به سؤالهای آیا بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟و آیا بین كیفیت زندگی كاری و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟.........................................................................................    123

4-3-2- یافته‌های مربوط به سؤال‌ تحقیق آیا بین میزان کیفیت زندگی کاری و عملكرد آموزشی دبیران زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد؟...................................................................................................    124

4-3-4- یافته‌های مربوط به سؤال تحقیق، آیا بر حسب سابقه­کاری دبیران، از نظر میزان کیفیت زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملكرد آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد..............................................    125

4-3-6- بررسی یافته‌های مربوط به سؤال اصلی تحقیق: آیا کیفیت­زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند..................................................    126

4-3- یافته‌های جانبی...................................................................................................    128

4-3-1- بررسی مقایسه عملكرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی    128

4-3-2- مقایسه عملكرد آموزشی، كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی در بین معلمان با مدارك تحصیلی مختلف      128

 

4-3-3- مقایسه كیفیت زندگی كاری در بین معلمان بر اساس رشته تحصیلی و محل خدمت      129

4-3-4- مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت، محل خدمت و رشته تحصیلی        130

4-3-5- بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و فرهنگ مطالعاتی معلمان.........................    131

 

 

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات   ..................................................................    132

             

5-1- مقدمه   ............................................................................................................    133

5-2-تبیین یافته‌های تحقیق...........................................................................................    134

5-2-1-تبیین یافته‌های توصیفی پژوهش   ....................................................................    134

5-2-2- تبیین یافته‌های مربوط به سؤالات تحقیق   ......................................................    134

5-2-2-1- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟   .........................................................................    134

5-2-2-2- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین كیفیت زندگی كاری و عملکرد آموزشی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور رابطه معناداری وجود دارد؟   ...........................................................    134

5-2-2-3- تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بین میزان کیفیت زندگی کاری و عملكرد آموزشی دبیران زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد؟   ...............................................................................................    135

5-2-2-4-تبین یافته‌های مربوط به سؤال آیا بر حسب سابقه­کاری دبیران، از نظر میزان کیفیت زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملكرد آموزشی تفاوت معناداری وجود دارد؟............................................    135

5-2-2-5- تبین یافته‌های مربوط به سؤال اصلی تحقیق: آیا کیفیت­زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند؟................................................    136

5-2-3- یافته‌های جانبی تحقیق....................................................................................    136

5-2-3-1- یافته‌های مربوط به مقایسه عملكرد آموزشی معلمان بر اساس محل خدمت و رشته تحصیلی             136

5-2-3-2- یافته‌های مربوط به مقایسه عملكرد آموزشی، كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی در بین معلمان با مدارك تحصیلی مختلف...........................................................................................................    137

5-2-3-3- یافته‌های مربوط به مقایسه فرهنگ مطالعاتی معلمان بر اساس جنسیت، محل خدمت و رشته‌های تحصیلی       137

5-3- محدودیتهای تحقیق............................................................................................    137

5-3-1- محدودیتهای تحقیقات كیفیت زندگی كاری....................................................    137

5-3-2- محدودیتهای تحقیقات عملكردآموزشی...........................................................    138

5-3-3- محدودیتهای تحقیقات حاضر..........................................................................    140

5-4- پیشنهادات كاربردی............................................................................................    141

 

5-4-1- پیشنهاداتی در راستای نتایج سؤال اصلی تحقیق : آیا کیفیت­زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی دبیران مدارس راهنمایی شهرستان شاوور با عملکرد آموزشی آنان رابطه دارند؟..................................    141

5-4-2- پیشنهادهایی برای پژوهش­های آتی..................................................................    144

دانلود بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور



like
امتياز : 1 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری و فرهنگ مطالعاتی با عملكرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور ,

+ نوشته شده در يکشنبه 21 آبان 1396ساعت 19:08 توسط مهندس جعفری |

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز


پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

دانلود پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 115 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز

چکیده

تخریب پیشرونده یک پدیده غیرخطی است که از آسیب دیدگی قسمتی اسازشروع شده وبه کل سازه و تخریب کلی آن ختم می شود . لذا بررسی این پدیده دسازه های بلند مرتبه وبااهمیت ضمن ایمن کردن آن باعث اطمینان اطراحی سازه نیخواهدشد. در این مطالعه به بررسی تخریب پیشرونده در قاب مهار بندی شده هم محورمنظم ونامنظم در ارتفاع پرداختشده است . تخریب پیشرونده معمولا دسازه به دلیل از بین رفتن یکی ازعضو های اصلی دسازه که معمولاستون مورد نظر می باشدصورت می گیرد. باحذف ناگهانی یکستون در سازه ،در گره ای که ستون اسازحذف شده است ، تغییر مکانی که ماهیت لرزه ای دارد به وجود می آید . این تغییر مکان به وجود آمده وهمین طور باز توزیع نیرو، ناشی احذف ستون بر روی دیگر المان ها در تحلیل دینامیکی مورد نظر است . بررسی می شود که ستون های کناری ستون حذف شده توانایی تحمل بارِ توزیع شده رادارند یاپس از توزیع بار بر روی ستون ها بر اث کمانش وگسیختگی از بین می روند. برای این منظوشش مدل که شامل سه مدل قاب نامنظم بادبندی شده وسه مدل قاب منظم بادبندی شده د ۵و۱۰و۵طبقه ، مدل شده وسپس مطالعات موردی روی ستون های حذف شده صورت می گیرد . در این حالت تغییر مکان های دینامیکی بدست آمده وتوزیع بار وبررسی پتانسیل تخریب پیشرونده بر روی سازه مورد بررسی قرار می گیرد. 

روند انجام آنالیز استاتیکی ودینامیکی غیخطی دسازه با استفاده از نرم افزار SAP2000 بیان می گردد.  مبنای بارگذاری وتحلیل سازه باتوجه به آیین نامه UFC2009 می باشد. نتایج بدست آمده از آنالیز نشان می دهدکه در آنالیز دینامیکی پتانسیل تخریب پیشرونده ،در قاب های نامنظم در ارتفاع برای حذف یکستون ، پایین ارزیابی می شود. توزیع بار بعد احذف ستون در همه ستون هصورت می گیرد ومختص به ستون های کناری ستون حذف شده وستونی خاص نمی باشد. درقاب منظم توزیع بار بعد احذف ستون فقط مختص به ستون - های بادبندی شده می باشد. تغییر مکان جانبی در قاب های نامنظم به علت حذف ستون وبعد احذف آن ، در مقایسه با قاب های منظم بسیار کم است . باتوجه به بررسی قاب ها در آنالیز استاتیکی غیرخطی ملاحظ می شود که ضریب افزایش بار ۲ درحالت استاتیکی غیخطی ضریب بسیار بزرگ ومحافظه کارانه می باشد.

آیین نامه UFC پیشنهاداتی برای حذف ستون در پلان و ارتفاع بیان کرده است ا در این پایان نامه برای پیش بینی حذف ستون در هنگام زلزله از آنالیز  PUSH OVERاستفادشده است . 

مقدمه

باپیشرفت دانش طراحی ساختمان ،آیین نامه ها و استاندارده های مختلف به جهت طراحی و ایمن سازی ساختمان ها دائما درحال تغییر می باشند.پارامتر های مختلفی برای طراحی ساختمان و البته بر حسب اهمیت ساختمان مطرح می گردد. باپیشرفت آیین نامه های زلزله متمرکز بر روی بار گذاری جانبی می باشندو به بار گذاری ثقلی توجه زیادی نمی شود.اما بعد ازحوادثی از قبیل تخریب شدن مرکز تجارت جهانی در نیویرک وساختمان RONAN POINTدرلندن ودیگرساختمان هکه بر اثر ازبین رفتن یک یچندستون تمامی ساختمان ، دچار تخریب وفرو پاشی شد،آیین نامه ها این مطلب را مورد بررسی قرار دادند. یکی از مسائلی که با عث ایمن سازی و اطمینان ازطراحی سازه می شود بررسی مسیر بار درسازه است .این مسئل برای جلوگیری از تخریب پیشرونده درساختمان ها مطرح می شود. روش های زیادی برای جلوگیری از تخریب پیشرونده درسازه وجود دارد اما روش APMیکی ازبهترین روش ها برای بررسی مسیر بار درسازه و اطمینان از ایمنی سازه می باشد.در این روش انواع تحلیل های استاتیکی خطی وغیرخطی ودینامیکی غیرخطی مورد بررسی قرار می گیرد. آیین نامه هایی که به طور تخصصی در مورد تخریب پیشرونده مطرح می شوند ،دو آیین نامه ٠٣-٠٢٣-٤ UFCو GSA2003می باشد. 

تخریب پیشرونده

تخریب پیشرونده عبارت است ازحذف یک یاچند عضو اصلی سازه ای به دلیل بار هایی از  قبیل ضربه ، تصادف ، انفجار،زلزله وغیره  که به واسطه حذف این جزء یا اجزاء،ساختمان دچار تخریب  پی در پی درطول زمان وسبب تخریب کلی سازه خواهدشد و یابه عبارتی انتشار گسیختگی محلی اولیه از المانی به المان دیگر وتخریب کل یایک قسمت بزرگی ازساختمانمی باشد.

کاربرد تخریب پیشرونده

تخریب پیشرونده داری کاربرد های زیر می باشد:

۱-تحلیل بار انفجار درساختمان .

۲-تحلیل آتش سوزی درساختمان حذف عناصری که امکان از بین رفتن آنها دسازه زیاد است .

۳-تحلیل ضربه در اثر برخورد وسایل وماشین آلات باستون های کناری ساختمان .

۴-تحلیل ساختمان درزلزله های شدید.

۵-تحلیل ساختمان های مهم وحیاتی در اداره کشور.

۶-تحلیل تخریب ستون ها درساختمان در اثر برخورد دوساختمان (pounding)

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                     شماره صفحه 

چکیده .............................................................................................. ..................... ۱

مقدمه  .....................................................................................................................................۲

فصل اول : مقدمه ومبانی .................................................................................۳  

۱- ۱ مقدمه .....................................................................................................۴

۱-۲ مبانی .......................................................................................................۶

۳۱مروری برساختمان های آسیب دیده در اثر تخریب پیشرونده .....................................۷

۳۱-۱ساختمان Ronan point .............................................................................۷

۳۱-۲ساختمان A. P. MURRAH .......................................................................۸

۳۱-۳ساختمان BANKERS TRUST ..................................................................۸

 فصل دوم : قاب های منظم ونامنظم درطراحی مقاوم در برابر زلزله .................................. ۱۰

۲- ۱ساختمان های طراحی شده در مقابل زلزله .............................................................................................  ۱۱

۲-۲ مشخصات  هندسی اولیه قاب برای قاب های منظم ونامنظم .......................................................... ۱۲

۳۲ بارگذاری ومحاسبات بارگذاری جانبی مربوط به قاب ........................................................................۱۷

۴۲ فرضیات مربوط به طراحی اولیه قاب ........................................................................................................ ۱۹

۵۲ ابعاد ومقاطع اولیه برای طراحی مقابل زلزله ......................................................................................... ۲۰

 فصل سوم :ضوابط طراحی در مقابل تخریب پیشرونده ............................................۲۵

۳- ۱-سطوح حفاظتی وطراحی بر اساس ٢٠٠٩ UFC ............................................................................۲۶

۳- ۱-۱-سطوح محافظت اسازه بر اساس UFC2005 ............................................................................۲۷

۳- ۱-۲-سطوح محافظت اسازه بر اساس ٢٠٠٩ UFC .............................................................................. ۲۹

۳-۲-انواع روش های طراحی در مقابل تخریب پیشرونده بر اساس ٢٠٠٥ UFC ........................................... ۲۹

۳-۲-۱-روش TF (tie force )...................................................................................................................... ۳۰

۳-۲-۱-۱-گره های داخلی ................................................................................................................................. ۳۲

۳-۲-۲- گره های پیرامونی ............................................................................................................................... ۳۲

۳-۲-۱-۳-گره های قائم ...................................................................................................................................... ۳۲

۳-۲-۲-روش APM ...................................................................................................................................................................۳۳

۳۳-انواع روش های طراحی در مقابل تخریب پیشرونده بر اساس ٢٠٠٩ UFC .....................................۳۳

۳۳-۱-روش ( tie force) ..............................................................................................................................۳۳ 

۳۳-۱-۱-کلاف های طولی وعرضی .............................................................................................................۳۴

۳۳-۱-۲کلاف پیرامونی ...............................................................................................................................۳۴

۳۳-۱-۳-کلاف قائم  .......................................................................................................................................۳۴

۳۳-۲-روش مقاومت محلی یا enhance local resistant( ELR)  ......................................................۳۴

۴۳-نیاز مندیهای طراحی ..............................................................................................................................۳۴

۴۳-۱-دلایل پذیرش ٤١ ASCEدر تخریب پیشرونده .............................................................................۳۹

۴۳-۲-اختلاف دو استاندارد ٤١ ASCEو UFC .......................................................................................۳۶

۵۳-ترکیب بارهای تحلیل های استاتیکی ودینامیکی در تخریب پیشرونده ...................................۳۶

۶۳-انواع تحلیل ها برای ارزیابی تخریب پیشرونده ................................................................................۳۹

۶۳-۱-تحلیل استاتیکی خطی .......................................................................................................................۳۹

۶۳-۲ - تحلیل استاتیکی غیرخطی ............................................................................................................۳۹

۶۳-۳-تحلیل غیرخطی دینامیکی ................................................................................................................. ۴۱

۶۳-۴-شکل گیری ونحوه مدل سازی مفاصل آن در آیین نامه UFC ................................................... ۴۲

۷۳-طراحی ساختمان برای تخریب پیشرونده ...........................................................................۴۳

۷۳-۱محدودخسارت دساختمان برای حذف ستون .........................................................................۴۴

۷۳-۱-۱-محدودخسارت برای حذف ستون خارجی یادیوارحمال ..................................................۴۴

 ۳-۷-۲۱-محدوده خسارت برای حذف ستون داخلی یا دیواحمال .................................................۴۴

۸۳-مقایسه دو استاندارد  GSAوUFC درآنالیز تخریب پیشرونده ............................................۴۵

 فصل چهارم : بررسی تخریب پیشرونده  .............................................................................۴۶

۴- ۱- مدل سازی وفرضیات غیرخطی  .......................................................................................................۴۷

۴-۲- منحنی ظرفیت  ......................................................................................................................................... ۴۹

۳۴- محدودیت های مدل  .............................................................................................................................۵۴

۴۴-حذف المان ..............................................................................................................................................۵۴

۵۴- تحلیل استاتیکی غیرخطی  .................................................................................................................۵۸

۶۴- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب منظم ..........................................................................۵۹

۶۴-۱- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب طبقه منظم باتوجه به حذف ستون وبادبند .............. ......................... ۵۹ 

۶۴-۲-  بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۰طبقه منظم باتوجه به حذف ستون ...................................................  ۶۱

 ۴-۶-۳- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۱۵طبقه منظم باتوجه به حذف ستون  ..............................................۶۴

۷۴- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب نامنظم ......................................................................................۶۵

۷۴-۱- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب طبقه نامنظم باتوجه به حذف ستون وبادبند ..................................۶۵

۷۴-۲- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۱۰طبقه نامنظم باتوجه به حذف ستون ........................ .......................۶۸

۷۴-۳- بررسی شکل گیری مفاصل در قاب ۱۵طبقه نامنظم باتوجه به حذف ستون ....................... ......................... ۷۰

۸۴-  نمودار های نیرو-تغییر مکان (pushdown)  ازتحلیل استاتیکی غیرخطی ...................۷۳

۴-۹- ارائه نمودار های تغییر مکان قائم در محل گره حذف ستون .......................................................۷۶

۴- ۱۰- تحلیل دینامیکی غیرخطی ..............................................................................................................۷۸

۴- ۱۰- ۱- بررسی پاسخ سازه به نیروی دینامیکی .......................................................................................۷۸

۴- ۱۰-۲- نیروی یکنواخت ...............................................................................................................................۷۸

۴- ۳۱۰- نیروی شیبدار..................................................................................................................................... ۷۹

۴- ۴۱۰- نیروی شیبدار –پله ای .................................................................................................................... ۸۰

۴- ۵۱۰- روند اجرای تحلیل دینامیکی غیرخطی ...................................................................................... ۸۲

۴- ۱۱- بررسی قاب های منظم با استفاده از تحلیل دینامیکی غیرخطی .............................................. ۸۲

۴- ۱۱- ۱- قاب منظم ۵طبقه ............................................................................................................................ ۸۲

۴- ۱۱-۲- قاب ۱۰طبقه منظم .......................................................................................................................۸۴

۴- ۳۱۱- قاب ۱۵طبقه منظم .......................................................................................................................۸۵

۴-۱۲- بررسی قاب ها نامنظم با استفاده از تحلیل دینامیکی غیرخطی .............................................۸۶

۴-۱۲- ۱- قاب ۵طبقه ....................................................................................................................................۸۶

۴-۱۲-۲-قاب ۱۰طبقه ...................................................................................................................................۸۸

۴-۳۱۲-قاب ۱۵طبقه ..................................................................................................................................... ۹۱

۱۳۴- ارائه نمودار برای تغییر مکان قائم ...................................................................................................... ۹۲

۱۴۴- بررسی توزیع بارایجادشده در قاب ها و المان های مهم در توزیع بار  ...................................۹۴

۱۵۴- نمودار های تغییر مکان جانبی قاب ها به واسطه حذف ستون .................................................... ۱۰۱ 

۵- فصل پنجم : نتیجه گیری وارائه پیشنهادات ................................................................۱۰۳

 

۵- ۱- نتیجه گیری .............................................................................................................................................۱۰۴

۵-۲- پیشنهادات ................................................................................................................................................۱۰۵

مراجع ......................................................................................................................................۱۰۶

چکیده انگلیسی .....................................................................................................................۱۰۸

توجه : فایل فاقد تصاویر و برخی نمودارها میباشد

دانلود پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پایان نامه بررسی تخریب پیشرونده ساختمانهای منظم و نامنظم فولادی مهاربندی شده هم مركز ,

+ نوشته شده در يکشنبه 21 آبان 1396ساعت 14:54 توسط مهندس جعفری |

تحقیق انواع ترک در ساختمان


تحقیق انواع ترک در ساختمان

تحقیق انواع ترک در ساختمان

دانلود تحقیق انواع ترک در ساختمان

تحقیق انواع ترک در ساختمان
مقاله کلی در مورد ساختمان
دسته بندی معماری
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

بخشهایی از متن:

پیدایش ترك در ساختمان

 

افت پی بر اثر عواملی همچون رطوبت و فشارهای وارده از طبقات ، بی مقاومتی خاك و عملكردهای آن پیش می آید . همچنین نوع مصالح مصرفی و اجرای غیرفنی ، سبب نشستهای پی می شود . در مجموع ، بر اثر حركات زمین ، اسكلت بنا حركت می كند و شكستهای مختلف كه شامل تركهای عمیق و یا معمولی و در مواردی به شكل مویی است ، نمایان می شود.

موقعیت ترك :

تركهای عمیق : این تركها گاهی به طور دائمی به وجود می آید و دلیل آن نشست مرتب پی است كه در این صورت ، بودن ساكنان در ساختمان خطرناك است.

تركهای ثابت : معمولا پس از نشست پی ، تحرك ساختمان كم می شود. این پدیده بر اثر قطع رطوبت و فشرده شدن سطح زیر پیش می اید. در نتیجه ، شكست و افت دیوارها و اسكلت بنا نیز متوقف ، و حالت ترك ثابت می شود.

موی تركهای معمولی : این تركها در اثر افتهای كوچك در اسكلت بنا و به واسطه نیروها و در مواردی به علت نوع مصالح اندود به وجود می ایند. رطوبت ، انقباض و انبساط حاصله در مقابل خشك شدن سطوح مرطوب ، باعث ایجاد تركهای مویی می شود.

...

رفع ترك اطراف ستونهای فلزی :

در اجرای اسكلت فلزی كنار ستون فلزی ، هر 60 سانتیمتر ، میلگرد با برگشت به صورت L خوابیده به نام علمی كیلیبس به معنای گیره ، چفت و بست ، پهلو گرفتن و سفت كردن است . آهنگر اسكلت ساز آن را اصطلاحا كلمس می گوید . حدودا به قطر نمره 16 میلیمتر و به طول 50 سانتیمتر و برگشت ( گونیا زاویه 90 درجه ) حدود 12 سانتیمتر پاجوش به قطر كافی اتصال می شود. این اجرا دیوار آجری را با ستون فلزی به طور اصولی پیوند و اتصال می دهد. اجرای اصولی این روش یه این شرح است كه كیلیپس زا به دو ستون مقابل و در راستای یكدیگر جوش می دهیم . سپس ، با میلگرد راستای هم قطر و با رعایت اورلپ به دو كیلیپس جوش می دهیم . توجه گردد كه چنانچه فاصله دو ستون فلزی مقابل از 3 متر بیشتر باشد ، باید از وجود وادار ، فلزی مانند سپری جهت نصب بین دو ستون استفاده كنیم. سپس ، كیلیپس گذاری بین ستونها و وادار را در راستای یكدیگر انجام دهیم . بهد هم سفتكاری دیوار را اجرا كنیم. باز هم توجه گردد كه چنانچه فاصله تیر زیرین و تیر فوقانی در قاب ، مرتفع و بیشتر از ارتفاع 3 متر باشد ، باید از وجود تیر فرعی غیر باربری مانند نبشی استفاده كنیم .

 

منبع دارد.

دانلود تحقیق انواع ترک در ساختمان



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : تحقیق انواع ترک در ساختمان ,

+ نوشته شده در يکشنبه 21 آبان 1396ساعت 13:39 توسط مهندس جعفری |

مقاله مالیات بر ارث


مقاله مالیات بر ارث

مقاله مالیات بر ارث

دانلود مقاله مالیات بر ارث

مقاله مالیات بر ارث
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

بخشهایی از متن:

مالیات بر ارث

هرگاه در نتیجه فوت شخصی اعم از فوت واقعی یا فرضی اموالی از متوفی باقی بماند مشمول مالیات بر ارث خواهد بود وراث برای استفاده از حقوق مالی و اموال باقیمانده از متوفی نظیر حقوق بازنشستگی ودیه و همچنین انجام هرگونه نقل و انتقال یا ثبت اموال حقوقی و برداشت از حسابهای بانكی متوفی ملزم به ارائه گواهی حصر وراثت و گواهینامه واریز مالیات بر ارث می باشند.

...

وظیفه وراث

 ماده 26 قانون مالیاتهای مستقیم – وراث (منفرداً یا مجتمعاً) یا ولی یا امین یا قیم یا نماینده قانونی آنها مكلفند ظرف شش ماه از تاریخ فوقت متوفی اظهارنامه ای روی نمونه مخصوصی كه از طرف سازمان امور مالیاتی كشور تهیه می شود حاوی كلیه اقلام ماترك با تعیین بهای زمان فوت و تصریح مطالبات و بدهی هایی كه طبق مقررات این فصل قابل احتساب هستند به ضمیمه مدارك زیر به اداره كل امور مالیاتی صلاحیت دار تسلیم و رسید دریافت دارند.

مدارك موردنیاز

 1- رونوشت یا تصویر گواهی شده كلیه اوراقی كه مثبت حق مالكیت متوفی نسبت به اموال و حقوق مالی بشود.

ملك: سند مالكیت، گواهی پایان كار ساختمان یا قبض پرداخت عوارض نوسازی.

اتومبیل : سند مالكیت

محل كسب: سند مالكیت یا سند اجاره و پروانه كسب

سهام شركت: برگه سهام و مدارك متعلق به شركت

اسناد مربوط به وجوه نقد نزد بانكها و موسسات اعتباری و سپرده گذاریها

...

ماده 107 درآمد مشمول مالیات اشخاص حقوقی خارجی و مؤسسات مقیم خارج از ایران به ترتیب زیر تشخیص می‌گردد:

الف- درآمد مشمول مالیات در مورد اشخاص حقوقی خارجی و مؤسسات مقیم خارج از ایران بابت واگذاری امتیازات و سایر حقوق خود و دادن تعلیمات و كمكهای فنی و واگذاری فیلمهای سینمایی (كه بعنوان بهاء یا حق نمایش یا هر عنوان دیگر عاید آنها می‌شود) بطور علی‌الرأس تشخیص می‌گردد و عبارت است از 20 تا 90 درصد مجموع وجوهی كه ظرف یكسال مالیاتی عاید آنها می‌شود طبق آئین نامه‌ای كه به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی بتصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

پرداخت كنندگان وجوه مزبور مكلفند در هر پرداخت مالیات متعلق را با توجه به مبالغی ك از اول سال تا آن تاریخ پرداخت نموده‌اند كسر و ظرف مدت ده روز به اداره امور اقتصادی و دارایی محل اقامت خود پرداخت نمایند در غیر این صورت با دریافت كنندگان متضامناً مسئول پرداخت اصل مالیات و متعلقات آن خواهند بود.

در مورد تعلیمات و كمكهای فنی در صورتی كه پرداخت كننده وزارتخانه یا مؤسسه دولتی باشد وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌تواند ضریب درآمد مشمول مالیات را به پیشنهاد وزارتخانه یا مؤسسه دولتی مربوط كمتر از 20 درصد تعیین نماید.

منبع دارد.

دانلود مقاله مالیات بر ارث



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : مقاله مالیات بر ارث ,

+ نوشته شده در يکشنبه 21 آبان 1396ساعت 13:39 توسط مهندس جعفری |

تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی


تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی

تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی

دانلود تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی

تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

بخشهایی از متن:

حسابرسی عملكرد مدیریت مالیاتی:

نوع جدیدی از حسابرسی است كه پشتوانه طولانی كارهای آكادمیك نداشته و برای یافتن نشانه‌های چگونگی به وجود آمدن آن تنها می‌توان تا چند دهه قبل مراجعه و اجرای آن توسط افراد و سازمان‌های معدودی انجام شده است.

حسابرسی عملكرد مالیاتی در سال‌های 1930 و عمدتا 1790 توجه دولت‌ها را به خصوص در اروپا و آمریكا كه عمده محور آن بررسی، كارآیی و اثربخشی و صرفه اقتصادی است، بر خود جلب نموده، در این زمان از طرفی سهامداران شركت‌ها گزارش‌های حسابرسی مالی را به تنهایی برای ارزیابی عملكرد مدیران كافی نمی‌دانستند و مدعی بودند كه عملكرد مدیران باید از دیدگاه‌های دیگری نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و از طرفی عامه مردم، در خصوص عملكرد دولت‌ها و مدیران سازمان‌های دولتی مطالبه گزارش‌ها را داشتند كه بتوانند آنها به این تشخیص برسند،‌ كه آیا مالیات‌ها و عوارضی كه دولت از آنها وصول كرده است در جهت منابع عام مصرف شده یا خیر و به این وسیله دامنه حساب‌خواهی مردم و پاسخگویی مسئولان را افزایش دهند.

...

در دنیای امروزی، مدیران پیشتاز، همواره تلاش می كنند از نظارت دقیق و ارزیابی عینی بر وظایف خود و دیگران اطمنیان لازم را به دست آورند تا در برابر موضوعهای پیش روی، نیرومند و مسلط باقی بمانند و كارهای خود را درست و به موقع انجام دهند. بنابراین آنان هیچگاه نباید در بهره گیری از خدمات كارشناسان و متخصصان خارج از سازمان خود، برای تعیین مشكلات و ارائه راه حل آن تردید داشته باشند، تا با استفاده از این خدمات به موفقیتهای روز افزون تری دست یابند.

حسابرسی عملكرد و خدمات مرتبط با آن از جمله ابزارهایی هستند كه با هدف یاری رساندن به مدیران، برای هدایت و رهبری بهتر واحدهای اقتصادی شكل گرفته، تا با ارزیابی اثربخشی، كارایی و صرفه اقتصادی در بنگاه های اقتصادی و ارائه پیشنهادهای عملی، مدیران را در اداره بنگاه كمك كند و شامل ارزیابی كیفی ابزارهای در اختیار مدیریت است.

...

مقایسه حسابرسی مالی و حسابرسی عملكرد
علاوه بر تفاوتهای قابل استنتاج از مطالب یادشده، حسابرسی عملكرد بر خلاف حسابرسی صورتهای مالی، دارای هدفها و رویكردهای كلی‌تر است . حسابرسی عملكرد حرفه ای، مستلزم انواع مهارتها است و دارای یك ارتباط اثربخش با تمام سطوح سازمانی و ارزیابی تمام جوانب یك سازمان است. بخشهای مالی و حسابداری، تولید، مهندسی و كنترل موجودی، خدمات مشتریان، اعتبارها، خرید پرسنلی و اداری، پردازش اطلاعات و بازاریابی و فروش از بخشهایی هستند كه می توانند مشمول حسابرسی عملكرد قرار گیرند.
حسابرسی عملكرد حدود بیشتری از مسئولیت های مدیریت را شامل می‌شود و هدف آن تعیین فرصتهایی برای كارایی و صرفه اقتصادی بیشتر و بهبود اثربخشی در اجرای روش ها و عملیات است.
این حسابرسی به عنوان یك شكل مدرن حسابرسی در مقایسه با حسابرسی صورتهای مالی است. در حسابرسی عملكرد، نقش حسابرس بیشتر ارزیابی فعالیتها است.
از تفاوتهای حسابرسی مالی و حسابرسی عملكرد می توان به چگونگی مدیریت آن نیز اشاره كرد كه حسابرسی مالی طی یك چرخه سالانه تكراری انجام می‌شود در صورتی كه حسابرسی عملكرد، به صورت پروژه مجزا صورت می گیرد.

 

منبع دارد.

دانلود تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : تحقیق جامع حسابرسی مالیاتی ,

+ نوشته شده در يکشنبه 21 آبان 1396ساعت 13:39 توسط مهندس جعفری |

تحقیق شیمی و مرمت ساختمان


تحقیق شیمی و مرمت ساختمان

تحقیق شیمی و مرمت ساختمان

دانلود تحقیق شیمی و مرمت ساختمان

تحقیق شیمی و مرمت ساختمان
دسته بندی شیمی
فرمت فایل doc
حجم فایل 278 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61

بخشهایی از متن:

آثار فرهنگی هر کشور ، هویت مردم آن کشور و سرزمین است و نشان دهنده تمدن باستانی و روح علم و هنر در پدران مردم کنونی آن جامعه و فرهنگ غنی آنهاست. هنر ، عصاره روح جمعی هر تمدن است که در واقع تنها به خود هنرمند تعلق ندارد. در هنر هر دوره ، می‌توان افکار برگزیده و ارزشهای یک ملت را کشف کرد.

شیمی نقش بسیار مهمی در حفظ آثار فرهنگی و هنری باقیمانده از دوره های باستان دارد. برای حفظ این آثار ، باید قدمت آنها را بدانیم. یکی از روشهای شیمی در تعیین سن این آثار ، کربن 14 است.

...

پوششهای اکسید فلزات

اکسید برخی فلزات بر روی خود فلزات ، از خوردگی جلوگیری می‌‌کند. بعنوان مثال ، می‌‌توان تحت عوامل کنترل شده ، لایه‌ای از اکسید آلومینیوم بر روی آلومینیوم نشاند. اکسید آلومینیوم رنگ خوبی دارد و اکسید آن به سطح فلز می‌‌چسبد و باعث می‌‌شود که ‌اتمسفر به‌ آن اثر نکرده و مقاومت خوبی در مقابل خوردگی داشته باشد. همچنین اکسید آلومینیوم رنگ‌پذیر است و می‌‌توان با الکترولیز و غوطه‌وری ، آن را رنگ کرد. اکسید آلومینیوم دارای تخلخل و حفره‌های شش وجهی است که با الکترولیز ، رنگ در این حفره‌ها قرار می‌‌گیرد.
همچنین با پدیده ‌الکترولیز ، آهن را به ‌اکسید آهن سیاه رنگ (البته بصورت کنترل شده) تبدیل می‌‌کنند که مقاوم در برابر خوردگی است که به آن "سیاه‌کاری آهن یا فولاد" می‌‌گویند که در قطعات یدکی ماشین دیده می‌‌شود.

...

انتخاب روش برای یک مسئله تجزیه‌ای

جدول مذکور ، حاکی از این است که برای شیمیدانی که با یک مسئله تجزیه‌ای روبرو است، غالبا روشهای متعددی وجود دارند که وی می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند. مدت زمانی که او باید برای کار تجزیه صرف کند و کیفیت نتایج حاصل ، بنحوی حساس ، به این انتخاب بستگی دارد. شیمیدان برای اخذ تصمیم خود در مورد انتخاب روش ، باید پیچیدگی ماده مورد تجزیه ، غلظت گونه مورد نظر ، تعداد نمونه‌هایی که باید تجزیه شوند و دقت مورد نیاز را در نظر گیرد.
پس از این ، انتخاب وی به دانش او در مورد اصول اساسی که زیر بنای هر یک از این روشهای قابل دسترسی است و در نتیجه قدرت و محدودیت این روشها بستگی خواهد داشت.

منبع دارد.

 

دانلود تحقیق شیمی و مرمت ساختمان



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : تحقیق شیمی و مرمت ساختمان ,

+ نوشته شده در يکشنبه 21 آبان 1396ساعت 13:39 توسط مهندس جعفری |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
خرید سی سی کم